Пошуковий запит: (<.>A=Фаласеніді Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Фаласеніді Т. М. Інклюзивне навчання дітей з гіперактивним розладом у загальноосвітніх школах США [Електронний ресурс] / Т. М. Фаласеніді // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2013. - № 3-4. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2013_3-4_25
|
2. |
Фаласеніді Т. М. Соціальне та психічне здоров’я учнів з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги [Електронний ресурс] / Т. М. Фаласеніді // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 2. - С. 106-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_2_15
|
3. |
Клос Л. Є. Особливості психолого-педагогічної характе¬ристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки [Електронний ресурс] / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 3. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_3_9
|
4. |
Козак М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 3. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_3_13
|
5. |
Клос Л.Є. Індивідуальний план навчання дітей з гіперактивним розладом в загальноосвітніх школах сша [Електронний ресурс] / Л.Є. Клос, Т. М. Фаласеніді // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 16. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2014_16_10
|
6. |
Фаласеніді Т. Сутність поняття і зміст педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / Т. Фаласеніді // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 3. - С. 135-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_3_17 Розкрито сучасні підходи до визначення поняття педагогічної підтримки і на цій основі теоретично обгрунтувано потреби впровадження і застосування педагогічної підтримки дітей з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює теоретичні основи педагогічної підтримки, інклюзивного навчання, а також досліджено підходи, покладені в основу педагогічної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Обговорено аспекти педагогічної підтримки: адміністративне управління, співпраця з сім’єю, середовище тощо. Вказано три основні види надання педагогічної підтримки залежно від ситуації за Е. Александровою. Зроблено висновок, що у сучасному вітчизняному середовищі концепція педагогічної підтримки ще не сформувалась у чітку наукову теорію.Раскрыто современные подходы к определению понятия педагогической поддержки и на этой основе теоретически обосновано необходимость внедрения и применения педагогической поддержки детей с особыми потребностями в инклюзивном образовательном пространстве. Осуществлен анализ научно-педагогической литературы, освещающей теоретические основы педагогической поддержки, инклюзивного обучения, а также исследованы подходы, положенные в основу педагогической поддержки детей с особыми образовательными потребностями. Обсуждены аспекты педагогической поддержки: административное управление, сотрудничество с семьей, среда и тому подобное. Указано три основных вида оказания педагогической поддержки в зависимости от ситуации по Э. Александровой. Сделан вывод, что в современном отечественном среде концепция педагогической поддержки еще не сформировалась в четкую научную теорию.Revealed new approaches to the definition of essence of pedagogical support and on this basis theoretically explained necessities of introduction and application of pedagogical support for children with special needs in inclusive educational space. Analysed scientific and educational literature that highlights theoretical foundations of educational support, inclusive education and researched approaches that underlying educational support for children with special educational needs. Discussed aspects of educational support, administration, cooperation with the family and so on. These three main types provide educational support as appropriate by E. Alexandrov. Concluded that in the modern domestic environment the concept of educational support is not formed in a clear scientific theory.
|
7. |
Фаласеніді Т. Соціально-культурні центри для дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Т. Фаласеніді // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 3. - С. 191-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_3_21
|
8. |
Козак М. Я. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Я. Козак, Т. М. Фаласеніді // Молодий вчений. - 2015. - № 9(2). - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_9(2)__21
|
9. |
Фаласеніді Т. М. Порушення сенсорної інтеграції у дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Т. М. Фаласеніді, М. Я. Козак // Молодий вчений. - 2017. - № 9. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_9_26
|
10. |
Фаласеніді Т. М. Українсько-польський дискурс використання терміна "інвалідність" у соціальній роботі [Електронний ресурс] / Т. М. Фаласеніді, М. Я. Козак // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(1). - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(1)__48
|